Urmărirea pierderilor și măsurătorilor în greutate

urmărirea pierderilor și măsurătorilor în greutate

Măsoară-te lunar după ce ai atins obiectivul De multe ori, când auzim că cineva vorbește despre călătoria cu pierderea în greutate sau despre cum și-a transformat stilul de viață, nu vor face referire doar la kilogramele pe care le-a pierdut.

Urmărirea pierderii în greutate

Mai degrabă, vor observa, de asemenea, diferența în centimetri de-a lungul a câteva luni sau ani. Măsurarea diverselor părți ale corpului - cum ar fi șoldurile, talia, picioarele și brațele - este o modalitate comună de a urmări progresul către un obiectiv de sănătate și pentru un motiv întemeiat.

Măsurătorile corpului sunt o modalitate excelentă de a urmări pierderea în greutate, atât timp cât o faci corect.

  1. Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office
  2. Cum să pierzi grăsimea în piscină
  3. Gratuit Pierdere în Greutate și Diagrama Progresului Fitness
  4. 7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate | Tombouctou
  5. Pierderea perioadei după pierderea în greutate
  6. Pagina principala Foaie excel de pierdere în greutate.
  7. K2 supliment pierdere în greutate
  8. Alegerea ta!

Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Există însă modalități inteligente și eficiente de a vă urmări măsurătorile, iar apoi există urmărirea pierderilor și măsurătorilor în greutate strategii care vă pot lăsa să vă simți învinși.

Exemplu de foaie Excel pentru a urmări pierderea în greutate

Aici, instructorii personali și medicii împărtășiți împărtășesc dozele esențiale și nu trebuie să utilizeze o bandă de măsurare pentru a ține filele pe progresul tău. Nu te măsura zilnic Deși asigurarea alimentației dvs. Și dacă te trezești în fiecare dimineață și îți scoți măsura pentru a vedea dacă ai pierdut o fracție de centimetru, te vei înnebuni.

corp subțire art cum să pierdeți în greutate 10 kg rapid

Rodrigo Garduño, antrenor personal certificat și proprietar al 54D Miami, explică că obiectivele de pierdere în greutate nu sunt îndeplinite peste noapte.

Sfatul lui este să măsoare în prima zi - și apoi din nou în patru săptămâni. Măsurați exact același loc de fiecare dată Deși poate părea câțiva centimetri în sus sau în jos, brațul nu face o diferență imensă, Ax spune că precizia este esențială.

revizuiți pierderea de grăsime jimpness frumusețe pierde unele grăsimi corporale

Mai ales dacă doriți să înțelegeți cu adevărat progresul dvs. Ax spune că o regulă bună este de a măsura cea mai mică circumferință a taliei, dar cea mai mare circumferință a șoldurilor, coapselor, brațelor și pieptului. Pentru stomacul dvs. Și pentru șolduri, înfășurați banda în jurul corpului dvs.

cum să pierzi burta grasă om up viteză fat burner recenzii

Nu măsoară doar o parte a corpului tău Nu chiar așa distractiv, dar reteta de slabit carmen bruma Grasimea nu se limitează doar la zona stomacului. Mai degrabă, atunci când slăbești, vei pierde grăsimi și centimetri din multe zone diferite ale corpului.

Deoarece fiecare zonă a corpului scade kilograme și tonuri în sus la diferite viteze, ai putea fi descurajat dacă măsori doar acest loc.

cheat mese vă ajută să pierdeți în greutate icariin pierderea în greutate

La urma urmei, dacă abdominalii dvs. Greuner Deci, unde ar trebui să vă concentrați eforturile? Ax sugerează patru până la cinci zone, inclusiv brațele superioare, piept, talie, șolduri, coapse și viței.

margaret m slimming pant negru cum să ardeți grăsimea pe quad urile

Nu rămâne în concordanță cu îmbrăcămintea Cel mai bun mod de a te măsura este în costumul de ziua ta. Dar dacă nu sunteți confortabil în picioare, fie singur, fie cu altcineva, Ax îi încurajează pe oameni să se asigure că poartă aceeași ținută de fiecare dată când iau măsuri - de preferat lenjerie de corp sau îmbrăcăminte potrivită.

Nu te compara cu ceilalți Și acest lucru este valabil pentru orice statistică despre corpul tău, spune dr. De multe ori, spune el, oamenii își stabilesc obiective nerealiste care se bazează pur și simplu pe experiențele altor persoane - fie că este vorba de prieteni sau de persoane necunoscute pe Instagram.

Acest lucru poate fi în detrimentul capacității dvs. Acest lucru este valabil mai ales dacă exercitați frecvent și, prin urmare, vă modelați forma.

Creați-vă planurile de dietă și exerciții

Deși este important să urmărirea pierderilor și măsurătorilor în greutate atenți la punctul dvs. În schimb, concentrează-te pe tine și cum te simți pentru a-ți menține autocontrolul și încrederea.

Măsoară-te lunar după ce ai atins obiectivul Când vă gândiți la călătoriile rutiere pe care ați parcurs, a fost un început, un drum și o destinație. Acelasi lucru se poate spune despre o calatorie de slabire.

Fresh articles

Și după ce ți-ai îndeplinit obiectivul prin scară și bandă de măsurare, este important să-ți reduci frecvența. După cum explică Ax, pentru cei care își mențin dimensiunea și greutatea, măsurătorile lunare sunt eficiente pentru a vă ajuta să vă păstrați în control.

Pe de altă parte, dacă vă bateți banda în fiecare săptămână, faceți o presiune inutilă asupra voastră - și a încrederii dvs.

Ațiputeafiinteresat