Pierderea de grăsimi cereale, Mai multe cereale integrale, mai puține grăsimi de burtă Pritikin Pierderea în greutate

REVIZUIREA DIETEI DE CEREALE: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - BUNASTARE -

pierderea de grăsimi cereale

Grâu mărunțit Unele soiuri de cereale, cum ar fi granola, pot ambala până la 12 g de grăsime într-o singură porție. Alte cereale, cum ar fi soiurile cu aromă de ciocolată sau fructe, pot avea până la 30 g de zahăr pe porție. Multe cereale sunt bogate în fibre și sunt fortificate cu vitamine și minerale esențiale, ceea ce le face o opțiune mai hrănitoare pentru masa dvs.

pierderea de grăsimi cereale

Cerealele cu conținut scăzut de grăsimi și conținut scăzut pierderea de grăsimi cereale zahăr sunt cea mai sănătoasă opțiune, dar cunoașterea unor informații nutriționale suplimentare despre fiecare te poate ajuta să selectezi cele mai hrănitoare pierderea de grăsimi cereale cu conținut scăzut de grăsimi. Un cereale mic dejun cu conținut scăzut de grăsimi este un mod nutritiv de a-ți începe ziua.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Cheerios Cheerios este o cereală cu mic dejun cu conținut scăzut de grăsimi, cu un nivel scăzut de zahăr. Clinica Mayo recomandă alegerea unei cereale pentru micul dejun care are 13 g de zahăr sau mai puțin într-o porție.

pierderea de grăsimi cereale

O porție de trei sferturi de cană de Cheerios simplu conține doar 3 g de zahăr și doar 1, 5 g de grăsime. Cheerios sunt, de asemenea, o sursă bună de fibre, oferind aproximativ 10 la sută din nevoile dvs. Cheerios aromatizat conțin cantități similare de fibre și sunt, de asemenea, sărace în grăsimi. Citiți eticheta nutrițională pentru a determina cât de mult zahăr este posturi de pierdere în greutate buzzfeed fiecare aromă, deoarece Cheerios aromatizate conțin mai mult zahăr decât soiul simplu.

Sunt cerealele integrale bune pentru pierderea în greutate? Unele surse spun că boabele sunt rele pentru scăderea în greutate deoarece sunt dense în carbohidrații. Alte surse ne spun că boabele integrale pot spori scăderea în greutate, în principal datorită faptului că sunt bogate în fibre.

Wheaties Wheaties este o altă varietate de cereale pentru micul dejun cu conținut scăzut de grăsimi, care poate face parte dintr-o dietă sănătoasă. Porția de aceeași dimensiune conține, de asemenea, 3 g de fibre și doar 4 g de zahăr.

Mai multe cereale integrale, mai puțină grăsime din burtă Vrei o burtă mai plată și mai slabă? Pentru a dezlipi grăsimea de pe burtă, renunțați la boabe rafinate precum pâinea albă și orezul alb și mâncați mai multe cereale integrale, cum ar fi fulgi de ovăz, orz, farro, quinoa, paste integrale din grâu și orez brun, au descoperit cercetările. Aduceți boabele întregi! A te ajuta să elimini grăsimea din burtă este doar un beneficiu al cerealelor integrale.

O porție de grâu oferă aproape jumătate din nevoile zilnice de fier și aproximativ 10 la sută din necesarul dvs. Grâu mărunțit Grâul mărunțit are un conținut scăzut de grăsimi, cu doar 1 g pe 1 cană.

pierderea de grăsimi cereale

Site-ul Mayo Clinic recomandă dimensiunea lingurii de grâu mărunțit ca o masă de dimineață cu conținut scăzut de grăsimi, deoarece conține 6 g de fibre și nu are zahăr în fiecare porție. Grâul mărunțit este fortificat cu mai multe vitamine și minerale esențiale, inclusiv zinc și acid folic, ceea ce crește valoarea nutritivă globală a cerealelor, pe lângă faptul că este săracă în grăsimi.

pierderea de grăsimi cereale

Site-ul Mayo Clinic adaugă că valoarea oricărei cereale cu mic dejun cu conținut scăzut de grăsimi poate fi crescută prin adăugarea de lapte degresat și fructe feliate pentru a vă crește consumul de calciu și vitamine, fără să adăugați grăsime la masă.

Ațiputeafiinteresat