Rack trage pentru pierderea în greutate

rack trage pentru pierderea în greutate
Modul de curent este scăzut, acesta este conceput pentru a arde de grăsime; modul curent este moderată, este mai bine pentru cresterea masei musculare; moda actuală este puternic, acesta oferă elastice puternice mișcări pentru a consolida muschii din corpul tau. Veți vedea rezultatele pe abdomenul în nu mai mult de 3 luni.

Mușchii apucători Tragerile de rack sunt un exercițiu de consolidare a forței care vizează așa-numiții mușchi ai lanțului posterior care sunt responsabili pentru extinderea șoldului și a spatelui.

Powerlifters folosesc tracțiune pentru a-și dezvolta capacitatea de a obține o blocare puternică atunci când efectuează ascensiuni, în timp ce culturistii folosesc acest exercițiu pentru a-și face spatele mai muscular și mai gros - un proces numit hipertrofie.

pierderea în greutate maximă

Tragerile în rack sunt efectuate în mod normal cu greutăți mari utilizând repetări reduse și, ca atare, nu sunt un exercițiu adecvat pentru începători. Performanță de tragere în rack Pentru a efectua o tragere a raftului, așezați o bară încărcată într-un raft ghemuit chiar sub înălțimea genunchiului.

Prindeți bara cu o lățime de umăr peste mână sau o mână mixtă și stați cu picioarele direct sub bară.

  1. Это была композиция из чистого света, отдаленно похожая на распускающийся цветок, Медленно вырастая из крохотной цветной сердцевинки, рисунок разворачивался в систему сломаных спиралей и занавесов, затем внезапно опадал, и весь цикл начинался сызнова.
  2. Ce funcționează Rack Pulls? - Sănătate -
  3. Этот робот был сконструирован как друг и слуга Учителя - и, главное, как пилот его корабля.
  4. И это было не единственное их преимущество.
  5. Salter Challenge (Ziua 4) Salut cu un picior, cel mai greu Salter Fitness
  6. Он окончательно пришел в .
  7. Flash slimming
  8. Drojdie de scădere în greutate

Îndoiți ușor genunchii, ridicați pieptul și contractați mușchii nucleului. Cu brațele drepte, extindeți șoldurile și stați în poziție verticală.

ideal bpm pentru pierderea de grăsimi

Țineți această poziție superioară pentru o secundă înainte de a vă împinge șoldurile înapoi, aplecați-vă înainte și coborâți bara înapoi la raft. Asigurați-vă că nu permiteți ca partea inferioară a spatelui să se rotunjească în niciun moment în timpul acestui exercițiu, deoarece acest lucru poate duce la rănire.

Mic dejun: Ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr; Cină: 1 ouă fierte fierte, 3 morcovi mici, 50 g de brânză; Cină: g de orice fruct, cu excepția bananelor și strugurilor. Dieta japoneză va ajuta la capătul acestei sarcini.

Muschii extensori ai șoldului Tragerile cu rack necesită și dezvoltă mușchii care vă extind șoldul; în special gluteus maximus sau mușchiul cap la cap, și hamstrings pe coapsele tale.

Extinderea șoldului este o parte esențială a multor mișcări atletice, inclusiv ridicarea, alergarea, aruncarea și săriturile. Acțiunea de rack trage pentru pierderea în greutate vă extinde șoldurile este subliniată în timpul tragerii rackului, deoarece aproape toată mișcarea din acest exercițiu se datorează conducerii șoldurilor înainte, spre deosebire de extensia genunchiului, care folosește cvadricepsul.

autoimune nu poate pierde în greutate

Muschii extensori ai spatelui În tracțiuni, șoldurile acționează ca punct de sprijin sau pivot, în timp ce coapsele și coloana vertebrală acționează ca pârghii.

Mușchii spatelui, al erectorului spinal trebuie să se contracte foarte greu pentru a vă asigura că coloana vertebrală rămâne blocată în poziție.

acționați arzătoarele de grăsime

Această acțiune păstrează stresul exercițiului asupra mușchilor și a ligamentelor mai pasive și a discurilor coloanei vertebrale. Deși erectorul spinal generează multă forță în timpul tragerii rack-ului, acestea nu modifică lungimea.

flakes de porumb de ieșire din kellogg

Aceasta se numește contracție izometrică sau statică. Mușchi retractori de umăr Este foarte important ca, atunci când efectuați trageri de rack, să vă păstrați umerii înapoi. Tragerea umerilor înapoi vă ajută să vă ridicați pieptul, ceea ce promovează o arcadă puternică a spatelui inferior - esențială pentru efectuarea în siguranță a acestui exercițiu.

poți să ți scape pieptul

Acțiunea de a vă trage umerii înapoi, numită retracție, în timpul acestui exercițiu va întări mușchii dintre omoplați, în special trapezul mijlociu și romboizii. Întărirea acestor mușchi vă poate ajuta să vă îmbunătățiți postura. Mușchii apucători Cea mai slabă verigă din exercițiul de tragere a raftului, dacă de obicei aveți mâinile. Unii elevatori lucrează în jurul acestui lucru folosind curele de încheietură sau cârlige speciale de antrenament.

În timp ce astfel de practici vă pot îmbunătăți performanțele de ridicare pe termen scurt, ridicarea fără aceste ajutoare vă va ajuta să vă măriți rezistența la aderență. O aderență puternică este importantă pentru multe sporturi, inclusiv lupte, judo, fotbal, rugby și alpinism.

Pagina principala Top 8 cele mai bune rack-uri pentru ghemuit și putere pentru acasă recenzie Dacă doriți să vă instalați propria sală de gimnastică acasă, există un lucru pe care nu ar trebui să-l lipsiți - un Power Rack.

Ațiputeafiinteresat