Modalități de a pierde brațul și spatele

modalități de a pierde brațul și spatele

În general, ar trebui să fie bine să faceți acest lucru pe cont propriu.

oricine își pierde greutatea pe abilify

Aceste ajustări nu necesită efectiv acele sunete de crăpătură și popping care să fie eficiente, dar știm că oferă acel sentiment de ușurare momentan. Nu uitați să nu exagerați sau să forțați ceva. Iată 10 mișcări și întinderi pentru a vă ajuta să vă spargeți spatele, plus un videoclip care demonstrează unele dintre aceste mișcări în detaliu.

Întinderile și mișcările ușoare, precum cele descrise aici pentru a vă regla spatele, vă pot încălzi, de asemenea, corpul și mușchii, relaxând zonele strânse.

poți să pierzi în greutate cu ritalin

În primul rând, începem cu două moduri de a folosi un scaun pe spate. Întinderea spătarului scaunului Așezați-vă pe un scaun cu spătar solid, care permite omoplaților să se potrivească deasupra. Puteți împleti degetele în spatele capului sau puteți extinde brațele peste cap. Înclină-te și relaxează-te. Continuați să vă sprijiniți pe marginea superioară a scaunului până când spatele vă crapă.

Puteți experimenta folosind înălțimi diferite glisând ușor corpul în sus și în jos. Veți simți această întindere în partea superioară și mijlocie a spatelui.

Răsucire scaun Așezați-vă pe un scaun și atingeți brațul drept peste corp pentru a ține partea stângă a scaunului. Mâna dreaptă trebuie să fie pe scaunul scaunului sau pe exteriorul piciorului stâng. Ridică brațul stâng în spatele tău pentru a-l agăța de spătarul scaunului. Răsuciți cu atenție partea superioară a corpului spre stânga cât puteți de departe, ținându-vă șoldurile, picioarele și picioarele orientate în față.

Modalități de a pierde în greutate creșterea musculară

Repetați aceste mișcări pe partea opusă pentru a răsuci în dreapta. Răsucirea ta ar trebui să înceapă de la baza coloanei vertebrale. Veți simți această întindere în spatele inferior și mijlociu. Extensie spate În timp ce stai în picioare, fă un pumn cu o mână și înfășoară-ți mâna opusă în jurul ei la baza coloanei vertebrale.

De ce doare spatele sub omoplați?

Împingeți coloana vertebrală cu mâinile la modalități de a pierde brațul și spatele unghi ușor în sus. Aplecați-vă înapoi, folosind presiunea mâinilor pentru a vă sparge spatele. Mutați-vă mâinile în sus pe coloana vertebrală și miere cu scortisoara pt slabit aceeași întindere la niveluri diferite.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru grăsimea din spate

Veți simți această întindere de-a lungul coloanei vertebrale în care exercitați presiune. Pentru o variantă a acestei întinderi, încercați următorul exercițiu.

Extensie lombară în picioare Din poziție în picioare, așezați palmele de-a lungul spatelui sau în partea de sus a fundului, cu degetele îndreptate în jos și degetele roz pe ambele părți ale coloanei vertebrale. Ridicați și extindeți coloana vertebrală în sus și apoi arcați înapoi, folosind mâinile pentru a aplica o presiune ușoară pe spate. Țineți această poziție timp de 10 până la 20 de secunde și nu uitați să respirați.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a reduce grăsimea la spate pentru femei

Dacă flexibilitatea vă permite, puteți să vă mișcați mâinile mai sus pe coloana vertebrală și să vă întindeți la diferite niveluri. De asemenea, este posibil să simțiți întinderea coloanei vertebrale superioare sau între omoplați. Intindere ascendenta Din poziție în picioare, împletiți degetele în spatele capului.

cea mai bună pierdere în greutate pentru obezi morbid

Alungește încet coloana vertebrală în sus și arcuiește-te înapoi, apăsând capul în mâini. Creează rezistență apăsând mâinile în cap. Rămâneți în această poziție timp de 10 până la 20 de secunde.

gnc cel mai bun suplimente de pierdere în greutate

Amintește-ți să respiri. Rotația coloanei vertebrale în picioare În timp ce stai în picioare, întinde brațele în fața ta.

Rotiți încet partea superioară a corpului spre dreapta, ținând șoldurile și picioarele orientate înainte.

  1. De ce doare spatele sub omoplați? - Nevralgie
  2. Alte motive În plus față de acești factori, durerea sub omoplați poate provoca: O saltea incomodă - dacă este o defecțiune și dormiți pe partea dreaptă, dimineața este posibil să simțiți durere sub omoplatul stâng din spate, din spate, deoarece coloana vertebrală curbată ciupe rădăcinile coloanei vertebrale.

Reveniți la centru și apoi răsuciți-l spre stânga. Continuați această mișcare de câteva ori sau până când vă auziți spatele crăpat sau spatele vă este mai slăbit. Puteți folosi impulsul brațelor pentru a ajuta la ghidarea mișcării.

10 moduri de a-ți crăpa spatele

Veți simți această întindere în coloana vertebrală inferioară. Răsucire așezată Așezați-vă pe podea cu piciorul stâng întins în fața dvs. Treceți piciorul drept peste stâng modalități de a pierde brațul și spatele piciorul drept în afara genunchiului stâng. Păstrați coloana vertebrală lungă și dreaptă. Așezați mâna dreaptă pe pământ în spatele șoldurilor și plasați cotul stâng în afara genunchiului drept, întorcându-vă pentru a privi peste umărul drept.

cara pakai corp slim herbal

Apăsați brațul și genunchiul unul în celălalt pentru a aprofunda întinderea. Răsucirea ar trebui să înceapă de la nivelul spatelui inferior. Veți simți această întindere de-a lungul coloanei vertebrale. În timp ce vă întindeți pe spate cu genunchii îndoiți, așezați o rolă de spumă orizontal sub umeri.

Împletați degetele în partea din spate a capului sau extindeți-le de-a lungul corpului. Folosiți-vă călcâiele ca impuls pentru a vă roti corpul în sus și în jos peste rola de spumă, apăsându-l în coloana vertebrală.

Puteți să vă rotiți până la gât și la nivelul spatelui sau să vă concentrați pe spatele mijlociu.

Durerea în scapula dreaptă sau stângă din spate radiază spre braț și gât: posibile cauze

Dacă este confortabil, vă puteți arca ușor coloana vertebrală. Rulați de 10 ori în fiecare direcție. Veți simți acest masaj și vă veți întinde de-a lungul coloanei vertebrale și veți putea face câteva ajustări. Răsucire în decubit dorsal Culcați-vă pe spate cu piciorul drept îndreptat și piciorul stâng îndoit. Extindeți brațul stâng spre lateral și departe de corp și întoarceți capul spre stânga. În timp ce țineți poziția extinsă, răsuciți partea inferioară a corpului spre dreapta.

Ațiputeafiinteresat