Cum să slăbiți adductorii. Cum să slăbești în șolduri

cum să slăbiți adductorii

Pagina principala 6 aductoare se întind pentru a se înmuia și a evita rănirea Navetarea zilnică și majoritatea sporturilor implică un grup muscular adesea uitat în picioare: adductorii.

Cum să îndepărtați urechile de pe șolduri?

Mușchii aductori care sunt prea slabi gloria pierderii în greutate prea rigizi pot provoca dureri deranjante. Iată o rutină de întindere pentru a vă relaxa adductorii.

cum să ardeți grăsimea buricului folosind greutăți

Browserul dvs. Unde sunt adductorii? Rutina mea de întindere pentru a-mi relaxa adductorii Exercițiu de întindere a adductorului în picioare Exercițiul de întindere a adductorului: unghiul deschis Varianta: unghiul lateral deschis Exercițiu de întindere a adductorului: fluturele așezat Ca și în yoga, postura copilului fericit Poza copilului Pubalgia, o inflamație frecventă a adductorilor Unde sunt adductorii?

  1. Slăbește pe coapse acasă (imagini video)
  2. Cum să vă întindeți aductorii Exerciții d; întinzându-se
  3. Cum să întinzi adductorii - Ghiduri -
  4. Întinderea după antrenament Zona inghinală este compusă din mușchi cunoscuți ca adductori.
  5. Cum să scapi de pantalonii de pe șolduri? - Luxații June
  6. Mușchi adductori - Dermatită June

Aductorii sunt un set de cinci mușchi localizați în membrele inferioare, în compartimentul intern al coapsei: adductor longus, adductor brevis, adductor magnus, gracilius și pectina. De asemenea, permit rotația internă și externă a coapsei și ajută la echilibrarea bazinului. Aductorii sunt mușchi utilizați în multe mișcări, cum cum să slăbiți cum să slăbiți adductorii fi mișcările laterale. Aductorii, mușchii fragili Foarte uitați de construcția musculară, mușchii adductori sunt adesea slab dezvoltați și nu au forță.

Forțându-i să se contracte mai greu și mai des pentru a obține o mișcare eficientă, pot apărea dureri musculare sau contracturi.

Încă nu își îndeplinesc funcția corect, adductorii prea slabi ne expun, printre altele, la riscul de entorse genunchi, în timp ce rigiditatea lor poate duce la alte leziuni: de la inflamație simplă la ruptură, inclusiv întindere, încordare sau rupere. De aici și importanța nu numai a întăririi, ci și a întinderii acestor mușchi prin exerciții specifice de întindere și întărire. Rutina mea de întindere pentru a-mi relaxa adductorii Dacă, după antrenamentele sportive, te gândești la întinderea cvadricepsului și a hamstrilor, aductorii sunt adesea uitați în timpul sesiunii de întindere.

Câteva instrucțiuni de întindere: Întindeți-vă ușor, treptat și nu vă strângeți niciodată, altfel vă puteți răni. Respirați încet și cum să slăbiți adductorii pentru a vă oxigena mușchii.

Slăbește pe coapse acasă

Ascultă-ți corpul. Dacă suferi, nu este normal! Lăsați aproximativ 30 de secunde pentru fiecare poziție de întindere. Apoi eliberați și începeți din nou.

Încălzire dinamică

Corpul dumneavoastră trebuie să fie hidratat înainte, în timpul și după exerciții. Exercițiu de întindere a adductorului în picioare Poziția de plecare: În picioare, întindeți picioarele la un metru distanță. Bustul drept, îndoiți piciorul stâng ținând piciorul pe pământ și îndreptați piciorul drept, degetele proeminente.

Mișcare: Inhala. La expirație, coborâți șoldurile spre podea, păstrând piciorul drept drept. Însoțiți respirația, țineți poziția timp de cum să slăbiți adductorii de secunde și lăsați mușchiul să se relaxeze.

Eliberați poziția și repetați operația, înainte de a schimba laturile. Exercițiul de întindere a adductorului: unghiul deschis Poziția de plecare: Așezat pe podea cu picioarele drepte, îndepărtați picioarele. Păstrați bustul drept: pentru a face acest lucru, nu ezitați să așezați o pernă sau un prosop înfășurat sub pelvis pentru a obține confort pentru spate și șolduri.

Mișcare: Inspirați și expirați, înclinați trunchiul înainte. Susțineți respirația, mențineți poziția timp de 30 de secunde și lăsați adductorii să se relaxeze.

Metode de pierdere în greutate pentru picioare și șolduri

Eliberați poziția și repetați operația. Opțiune: Dacă întinderea este prea intensă sau nu vă puteți menține trunchiul drept, așezați mâinile în spatele feselor și împingeți bazinul ușor înainte.

Varianta: unghiul lateral deschis Poziția de plecare: Așezat pe podea, împarte picioarele drepte. Păstrează bustul drept; sfat mic: prin poziționarea unei perne sau a unui prosop pliat sub pelvis, poziția va fi mai confortabilă pentru spate și șolduri.

Îndoiți piciorul stâng cu piciorul în interiorul coapsei drepte.

imposibil de pierdut în greutate după avort spontan

Piciorul drept rămâne întins. Mișcare: Inspirați și expirați, înclinați trunchiul spre piciorul drept. Brațul stâng este ridicat spre cer pentru a beneficia de întinderea taliei; pune mâna dreaptă pe coapsă sau tibie, în funcție de flexibilitatea ta.

Susțineți respirația, rămâneți în poziție timp de 30 de secunde și lăsați aductorul potrivit să se relaxeze.

Exercițiu de întindere a adductorului în picioare

Eliberați, apoi începeți din nou, înainte de a schimba partea. Această întindere relaxează, de asemenea, jambonul. Exercițiu de întindere a adductorului: fluturele așezat Poziția de plecare: Așezați-vă pe podea, așezați tălpile unul împotriva celuilalt, cu genunchii deschiși spre exterior.

Ține-ți spatele drept, pentru a te ajuta, poți așeza o pernă sau un prosop înfășurat sub fese, pentru a câștiga confort.

Puțin despre anatomie

Așează-ți mâinile pe glezne. Mișcare: Inspirați, apoi expirați, înclinați pieptul nu capul spre picioare, păstrând spatele cât mai drept posibil. Însoțiți respirația și rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde. Apoi lăsați mușchii din interiorul coapselor să se relaxeze. Ca și în yoga, postura copilului fericit Poziția de plecare: Culcați-vă pe podea, inspirați și apucați-vă picioarele sau partea din spate a genunchilor în funcție de flexibilitatea dvs. Mișcare: Expirați.

  • Partea 3 Pregătirea unei sesiuni de întindere În acest articol: Practicarea unor întinderi simpleRelaxarea mușchilor adductor prin posturi de yoga Pregătirea unei sesiuni de întindere14 Referințe Mușchii adductor alcătuiesc cutia interioară a coapsei.
  • Este ceaiul biguerlai eficient pentru pierderea în greutate
  • Cum să slăbești în șolduri - Bataturi -
  • Îmi încordez inghina de fiecare dată când fac mișcare - Sănătate -
  • Dacă parcurgeți această procedură, atunci numai într-un salon specializat care are licențele și certificatele necesare.

Eliberați genunchii spre bust și lăsați spatele să se întindă pe saltea. Însoțiți respirația, țineți postura aproximativ 30 de secunde și lăsați mușchii adductori să se relaxeze.

legea atracției pentru afirmațiile privind pierderea în greutate

Eliberați, apoi începeți din nou. Poza copilului Poziția de plecare: Stând pe tocuri, cu picioarele despărțite. Așezați bustul pe podea, între genunchi și fruntea pe saltea. Mișcare: Inspirați, lăsați coastele din spate să se deschidă. Expirați, eliberați șoldurile înapoi pe podea. Însoțit de respirație, țineți poziția timp de 30 de secunde până la 1 minut și lăsați întregul corp să se relaxeze în această postură plăcută.

Pubalgia, o inflamație frecventă a adductorilor Leziunile adductorului sunt frecvente la sportivi. Dar să știți că nu sunt doar pentru fotbaliști și judoke. Alergătorii pot prezenta, de asemenea, dureri în zona pubiană în care sunt inserate abdominale și adductori. Cu sindromul ștergătorului tendinita tensorului fascia lată, cum să slăbiți adductorii și sub denumirea de TFLpubalgia este o cum să slăbiți adductorii foarte frecventă în runneu.

În prevenție, iată un exercițiu să te integrezi în rutina de antrenament pentru a-ți întări aductorii, precum și abdomenul. Poziția de plecare: Întins pe podea, coloana vertebrală întinsă, îndoiți genunchii și așezați picioarele plate pe podea.

Unde sunt adductorii ?

Așezați o mică minge de gimnastică între genunchi. Mișcare: Inspirați, expirați, cuplați podeaua pelviană set de mușchi adânci în bazin care include perineulprecum și abdominalele și strângeți mingea cu genunchii.

Efectuați exercițiul de 10 până la 12 ori.

cum îmi diminuam talia

Mușchii au funcționat: Abdominale profunde cum să slăbiți adductorii adductori. Dificultate suplimentară: Inspirați, ridicați bazinul de pe sol, porumbele formând o linie dreaptă.

Ațiputeafiinteresat