Leangini pierdere în greutate pe săptămână.

Vom vedea modul în care postul intermitent și culturismul natural poate fi o formulă bună: analizarea beneficiilor, analizarea beneficiilor, Efecte și operațiuni de postare intermitentă Vom introduce exemple și strategii care trebuie aplicate.

leangini pierdere în greutate pe săptămână

Am terminat prima parte, subliniind că unul dintre pilonii acestei diete este flexibilitatea, cu promisiunea de a trata antrenamentul cu stomacul golalimente pre și post-antrenament, unitate nutrienți.

Tehnic, antrenamentul nu este complet gol stomac, deoarece acest lucru poate duce la unele cazuri contraproductive, cel puțin al.

Postul periodic pentru pierderea în greutate: scheme, argumente pro și contra, recenzii despre rezultate. Voi cădea în postul de post Cu confuzie cu autofag, atât de mult este chiar înfricoșător în acest subiect. Sincer, pregătirea acestui articol atât de mult citește faptul că capul continuă să se rotească. Dar osul nu este pe scară largă de la laș, așa că să înțelegem și să punem totul în jurul rafturilor!

De-a lungul timpului va fi discreția leangini pierdere în greutate pe săptămână. Faza de alimentare de 8 ore începe cu alimentele post-instruire.

Exemplu: Aparatul caloric și carbohidrații scade puțin cu puțin departe de antrenament. În acest caz, nimic nu vă împiedică să vă distribuiți ingerile, distribuirea carbohidraților în toate mesele post-instruire.

Am spus mai devreme că flexibilitatea este o parte esențială a postului intermitent. Acest lucru se datorează faptului că numai prin agitare cu blenderul și de grame de BCAA și consumându-le cu multă apă, puțin câte puțin, în timpul postului.

Cum să se comporte cu antrenament în timpul postului intermitent

În acest caz, merită aceleași sfaturi de Exemplul anterior. Când consumăm o masă pre-antrenament, ar trebui să fie Evitați carbohidrații și păstrați-le înalți după antrenament.

Ему вдруг остро захотелось снова увидеть своих друзей, снова оказаться среди такого знакомого окружения Диаспара. -- Я должен вернуться, -- сказал. -- Хедрон. мои родители.

Dacă avem probleme de finisare a ingestiei noastre de carbohidrați, putem adăuga carbohidrați lichizi la shake-ul de antrenament post care este discutat mai jos. Două mese pre-antrenament poate fi potrivit pentru oameni cu o muncă normală de birou. Alte puncte esențiale În timpul postului, nu trebuie să se presupună calorii.

În timpul orelor de post, trebuie să aveți ocazia să fiți cât mai productivi posibil. Evitați să vă plictisiți să nu vă gândiți la alimente este o alegere bună. Frecvența meselor în timpul ferestrei de alimentare este aproape irelevantă, având în vedere că aceasta a exprimat până acum trebuie să observ ca un sfat pur practic. Majoritatea oamenilor, de leangini pierdere în greutate pe săptămână, preferați să consume cel puțin trei mese pe zi.

Ce se întâmplă pe foamete periodice.

Practicitatea și durabilitatea sunt întotdeauna prerogative necesare. Post antrenament Smoothie: O Smoothie completă care oferă o proteină de absorbție rapidă, carbohidrați și, eventual, creatina este foarte recomandată pentru a asigura o sursă imediată de alimente după sesiunea de antrenament. Deși protocoalele clasice Leagănii recomandate în post Antrenamentul de antrenament pentru a lua BCAA, consider că este inutil, deoarece o taxă a fost deja introdusă înainte de antrenament și tocmai Smoothia asigură un efect anti-catabolic optim.

Cea mai mare parte a caloriilor zilnice consumate în perioada post-formare. Avantaje Dacă aveți o tendință de a fi foame atunci când leangini pierdere în greutate pe săptămână obișnuiți să mâncați frecvent: menținerea unei scheme regulate facilitează apucarea plan de alimentare.

Dacă sunteți obișnuiți să rupăm rapid la momentul mesei și să terminați fereastra întreîncercați să mențineți schema în fiecare zi. Potrivit lui Beckham în zilele de odihnă, prima masă în Fereastra de hrănire ar trebui să fie cea mai mare, în contrast cu zilele de antrenament în care cele mai multe calorii le lasă post antrenament.

Aceasta este o regulă generală care nu ar trebui să fie respectată categoric și pe care nu mă simt afară. În funcție de ritmul introducerii nutrienților, organismul nostru în ziua următoare a primei mese abundente, eu ne-ar putea cere în același timp mai multă cantitate de alimente decât suntem destinați să ingerați.

Slimming și mase musculare crescute Macronutrienți și calorii ar trebui să fie întotdeauna luate ciclic în timpul săptămânii. Slimarea sau creșterea în greutate, cu o consecință a creșterii masei musculare depind de ingestia calorică și de macronutrienți ingerați.

De asemenea, puteți opta pentru proteina din zer, deși acestea provoacă un răspuns din cauza insulinei non-indiferente.

leangini pierdere în greutate pe săptămână

Care este cel mai bun protocol? Cel mai bun protocol pentru fiecare este cel care se potrivește preferințelor și nevoilor zilnice. Pe baza lucrării în sine, în principal Vor găsi prevederile aceluiași Beckham cu comentariile mele aici și acolo cu privire la modul de impost, cu calculele clasice care utilizează formule ale nevoilor pe care le veți găsi peste tot, o bază de leganțuri.

Am subliniat Cuvântul de bază: nici un calcul nu poate spune exact ceea ce ar trebui să mâncăm.

leangini pierdere în greutate pe săptămână

Vă sfătuiesc să citiți și să luați în considerare foarte aleatorii părțile care au vorbit despre nevoile și calculele aferente; Dar considerați macronutrienți nu procentul dvs. Cu o relevanță mai mare. Practic, înființarea unei baze în acest fel, poate avea rezultate în primele zile. Atunci trebuie să înțelegeți ceva și cum să vă schimbați. Dar nu rareori cu o bază calculată în acest mod nu va avea rezultate.

De ce?

Metoda farfuriei - pierdere în greutate fără dietă, meniuri pentru 7 zile

Vreau să te întorci cu picioarele tale pe teren: citiți aceste pagini nu vor Conversia într-un expert în cazul sau nutriție. Acesta o va face leangini pierdere în greutate pe săptămână pentru a vă împinge pentru a căuta mai multe informații, pentru a experimenta și a afla mai multe despre argument. Ca fiecare element o intrare, o trambulină de unde să înceapă. Dacă vă antrenați prost, rezultatele nu vor fi niciodată optime.

Flashing intermitent | Wiki | Sănătate și fitness amino amino | CLMGF

Nevoie calorică și macronutrienți Pasul 1: Calculul BMR metabolismul bazal Potrivit celor mai recente Oamenii de știință de date, inclusiv diferitele formule existente pentru estimarea BMR a unui individ, fără îndoială, ecuația lui Mifflin-St Jeor este cea mai fiabilă atunci când compoziția corpului subiectului grăsime și masa slabă nu este cunoscută sau nu luată în considerare.

În acest caz, aceasta ar recomanda întotdeauna să mențineți multiplicatorul x1. Nu există nici o formulă care poate Furnizarea cheltuielilor efective energetice ale unui individ, deoarece, printre altele, fiecare calorii este diferită de cealaltă.

Corpul uman nu este o pompă calorimetrică și efectele aportului alimentar asupra corpului provoacă o calorii nu numai o măsură a energiei.

Ce poate fi folosit pe foamete periodice. Foamete periodice.

Dar chiar și în acest caz, având în vedere marele variabilitate a metabolismului interindividual, este o bază generică cu care să înceapă să experimenteze în sine, deoarece nu va fi niciodată posibilă determinarea unor cantități precise.

Pasul 3: Selectați Obiectiv Cut definițielent în vrac construcție lentă cu puțină acumulare de grăsime sau o recompunere corporală definiție fără pierdere în greutate.

Calorii și macronutrienții vor fi diferiți în funcție de obiectivele dvs. Pasul 4: Calculul caloriilor în antrenament și ziua de odihnă Ziua de odihnă în funcție de țintă.

În funcție de obiectivul nostru trebuie să distribuie într-un mod diferit caloriile dintre odihnă și zile de antrenament. Jucăm mai mult cu carbohidrați. Evident, de la o bază trebuie să le adaptăm în mod necesar la răspunsurile corpului nostru.

Suntem obișnuiți să mâncăm adesea și să fugim de mâncare de ceva timp, în mod inevitabil, poate sperie.

leangini pierdere în greutate pe săptămână

Dacă acest lucru este clar, atunci va fi, de asemenea, clar că nu poate exista o pierdeți mama de greutate între postul intermitent și culturismul natural. Cel puțin el. Aportul caloric și macronutrient va domni întotdeauna. Și de aceea ar trebui să alegeți un obiectiv și să modalizați aportul în consecință. Apoi: antrenament de zi: kcal și non-antrenament de zi: kcal. Este, de asemenea, adevărat că, în acest tip de abordare, poate fi foarte flexibilă cu creșterea și îndepărtarea.

Ațiputeafiinteresat