Sfaturi pentru a pierde grăsimea facială

Reduceți grăsimea facială | Sfaturi | June

Pagina principala 8 sfaturi pentru a pierde grăsimea facială eficiente pentru a pierde grăsimea de pe față Pierderea în greutate poate fi o provocare în sine, fără a menționa pierderea în greutate dintr-o anumită zonă a corpului.

În special, excesul de grăsime de pe față poate fi o problemă frustrantă de rezolvat dacă vă deranjează. Din fericire, există multe strategii care pot crește arderea grăsimilor și vă pot ajuta să vă slăbiți fața.

Iată 8 metode eficiente pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea feței: 1. Faceți exerciții faciale Exercițiile faciale pot fi utilizate pentru a îmbunătăți aspectul feței, pentru a lupta împotriva îmbătrânirii și pentru a îmbunătăți forța musculară.

sfaturi pentru a pierde grăsimea facială pierderea în greutate duas islamică

Rapoartele anecdotice susțin că adăugarea exercițiilor faciale la rutina dvs. Unele dintre cele mai populare exerciții includ umflarea obrajilor și împingerea aerului dintr-o parte în alta, ridicarea alternativă a buzelor și păstrarea zâmbetului în timp ce strângeți dinții timp de câteva secunde la rând.

Iată 8 metode eficiente pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea feței:

Deși dovezile sunt limitate, o analiză a raportat că exercițiile faciale vă pot întări tonusul muscular facial. Un alt studiu a constatat că efectuarea de exerciții musculare faciale de două ori pe zi timp de 8 săptămâni a crescut grosimea mușchilor și a îmbunătățit întinerirea feței.

Rețineți că lipsesc cercetări cu privire la eficacitatea exercițiilor faciale în special pentru pierderea grăsimilor.

sfaturi pentru a pierde grăsimea facială marissa slimming estetic

Sunt necesare mai multe studii pentru a evalua impactul acestor exerciții asupra grăsimii faciale la bărbați. Deși cercetările sunt limitate, un studiu a constatat că efectuarea exercițiilor musculare faciale a îmbunătățit grosimea musculară și întinerirea feței.

Adăugați cardio la rutina dvs. Adesea, excesul de grăsime de pe față este rezultatul excesului de grăsime corporală.

Pierderea în greutate poate crește pierderea de grăsime și vă poate ajuta să vă slăbiți corpul și fața. Cardio, sau exercițiu aerob, este orice tip de activitate fizică care crește ritmul cardiac.

Este considerat pe scară largă a fi una dintre cele mai eficiente metode de slăbire. Mai multe studii au arătat că cardio-ul poate ajuta la arderea grăsimilor și la creșterea pierderii de grăsime.

În plus, un studiu a constatat că femeile obeze au avut o pierdere mai mare de grăsime, cu o cantitate mai mare de exerciții cardio. Scopul este de până la de minute de exercițiu moderat până la intens în fiecare săptămână, ceea ce se traduce prin aproximativ 20 până la 40 de minute de cardio pe zi. Câteva exemple obișnuite de exerciții cardio includ alergatul, dansul, mersul pe jos, ciclismul și înotul.

Reduceți grăsimea facială | Sfaturi | June

ABSTRACT Exercițiile cardio sau aerobice sfaturi pentru a pierde grăsimea facială contribui la promovarea arderii grăsimilor și a pierderii de grăsime pentru a vă ajuta sfaturi pentru a pierde grăsimea facială vă slăbiți fața. Bea mai multă apă Consumul de apă este crucial pentru starea generală de sănătate și poate fi deosebit de important dacă doriți să pierdeți grăsimea facială.

Studiile sugerează că apa vă poate umple și îmbunătăți pierderea în greutate. De fapt, un studiu a constatat că apa potabilă înainte de masă a redus semnificativ numărul de efectele secundare ecologice în limba engleză consumate în timpul mesei.

Alte cercetări sugerează că apa potabilă poate crește temporar metabolismul. Creșterea numărului de calorii pe care le arzi în timpul zilei poate ajuta la creșterea pierderii în greutate.

Exerciții pentru a pierde grăsimea feței - Ghiduri ✓ Revistă, sfaturi, tutoriale și recenzii

Sfaturi pentru a pierde grăsimea facială asemenea, poate reduce retenția de apă pentru a preveni balonarea și umflarea feței. Limitați consumul de alcool Deși a lua un pahar de vin ocazional la cină este un lucru bun, a merge prea departe cu consumul de alcool poate fi unul dintre cei mai mari factori care contribuie la acumularea de grăsimi faciale și balonare. Alcoolul este bogat în calorii, dar scăzut în substanțe nutritive și poate fi asociat cu un risc crescut de creștere în greutate.

Controlul consumului de alcool este cel mai bun mod de a controla balonarea provocată de alcool și creșterea în greutate. Potrivit ghidurilor dietetice actuale din SUA pentru americani, consumul moderat de alcool este definit ca până la două băuturi pe zi pentru bărbați și până la o băutură pe zi pentru femei.

Reduceți carbohidrații rafinați Carbohidrații rafinați precum cookie-urile, biscuiții și pastele sunt principalii factori care contribuie la creșterea în greutate și la creșterea stocării grăsimilor.

Acești carbohidrați au fost puternic prelucrați, eliminându-i nutrienții și fibrele benefice și lăsând puțin loc în afară de zahăr și calorii. Deoarece conțin foarte puține fibre, acestea sunt digerate rapid, ducând la creșteri și coliziuni ale nivelului de zahăr din sânge și la un risc crescut de supraalimentare. Un studiu efectuat pe de femei a constatat că un aport mai mare de carbohidrați sfaturi pentru a pierde grăsimea facială a fost asociat cu un risc mai mare de obezitate și cu o cantitate mai mare de grăsime abdominală.

Deși niciun studiu nu a examinat în mod direct efectele carbohidraților rafinați asupra grăsimilor faciale, înlocuirea acestora cu cereale integrale poate contribui la creșterea pierderii în greutate, ceea ce poate favoriza și pierderea grăsimii faciale.

Trecerea la cereale integrale poate contribui la creșterea pierderii de grăsime facială. Schimbă-ți programul de somn Prinderea din somn este o strategie globală importantă de slăbire.

1. Faceți exerciții faciale

De asemenea, vă poate ajuta să pierdeți grăsimea feței. Privarea de somn poate duce la creșterea nivelului de cortizol, un hormon al stresului care vine cu o listă lungă de potențiale efecte secundare, inclusiv creșterea în greutate.

Studiile au arătat că nivelurile ridicate de cortizol pot crește pofta de mâncare și pot modifica metabolismul, ducând la creșterea stocării grăsimilor.

În plus, a dormi mai mult te poate ajuta să slăbești. Studiul a constatat că somnul de o calitate mai bună a fost asociat cu pierderea în greutate cu succes. În schimb, studiile arată că privarea de somn poate crește aportul de alimente, poate duce la creșterea în greutate și la scăderea metabolismului.

2. Adăugați Cardio la rutina dvs.

În mod ideal, urmărește cel puțin 8 ore de somn pe noapte pentru a promova controlul greutății și pierderea grăsimii faciale.

Prin urmare, a dormi suficient vă poate ajuta să creșteți pierderea grăsimii faciale. Urmăriți aportul de sodiu Balonarea este un semn distinctiv al aportului excesiv de sodiu, care poate contribui la umflarea și umflarea feței. Acest lucru se datorează faptului că sodiul vă obligă corpul să rețină apă suplimentară, ceea ce duce la retenția de apă.

Mai multe studii au arătat că un aport mai mare de sodiu poate crește retenția de apă, în special la persoanele mai sensibile la efectele sării.

1. Practicați exerciții cardio

Luați în considerare reducerea aportului de sodiu pentru a vă face fața mai subțire. Mănâncă mai multe fibre Una dintre cele mai populare recomandări pentru slăbirea feței și pierderea grăsimii obrazului este creșterea aportului de fibre.

Fibrele sunt un compus din alimentele vegetale care se mișcă încet prin tractul digestiv, permițându-vă să vă simțiți mai plini pentru mai mult timp pentru a reduce pofta și a reduce pofta de mâncare.

sfaturi pentru a pierde grăsimea facială pierderea în greutate se retrage în străinătate

Conform unui studiu realizat pe de persoane supraponderale și obeze, aportul mai mare de fibre a fost asociat cu o scădere în greutate crescută și o mai bună aderență la o dietă cu conținut scăzut de calorii. O altă analiză a 62 de studii a constatat că consumul de fibre mai solubile, care este un tip de fibre care formează un gel atunci când este amestecat cu apă, poate reduce atât greutatea corporală, cât și talia.

Chiar și fără a limita caloriile. Fibrele se găsesc în mod natural într-o varietate de alimente, inclusiv fructe, legume, nuci, semințe, cereale integrale și leguminoase.

În mod ideal, ar trebui să vă propuneți să consumați cel puțin de grame de fibre pe zi din aceste surse alimentare. ABSTRACT Creșterea aportului de fibre vă poate ajuta să reduceți pofta de mâncare și să promovați pierderea în greutate și pierderea de grăsime, care vă pot ajuta să vă subțiați fața.

Modalități de a pierde grăsime pentru față | Sfaturi | June

Concluzie Există multe strategii care vă pot ajuta să pierdeți grăsime în plus pe față. Schimbarea dietei, adăugarea de exerciții fizice la rutină și ajustarea unor obiceiuri zilnice sunt toate modalități eficiente de stimulare a pierderii de grăsime, care vă pot ajuta să vă slăbiți fața. Pentru cele mai bune rezultate, asigurați-vă că combinați aceste sfaturi cu o dietă echilibrată și exerciții fizice regulate pentru a vă optimiza arderea grăsimilor și starea generală de sănătate.

Ațiputeafiinteresat