Pierderea de somn grăsime

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

pierderea de somn grăsime cum să pierdeți greutatea pentru fotbal

Pagina principala Pierderea somnului limitează pierderea de grăsime Reducerea somnului reduce beneficiile dietei, potrivit unui studiu publicat pe 5 octombrie în Annals of Internal Medicine. Când persoanele care au făcut dieta din studiu au dormit întreaga noapte, au pierdut aceeași pierderea de somn grăsime de greutate ca atunci când dormeau mai puțin. Cu toate acestea, atunci când persoanele care țin dieta au dormit adecvat, mai mult de jumătate din greutatea pe care au pierdut-o era grasă.

20 de alimente care ard grăsimea

Când își reduc somnul, doar o pătrime din pierderea în greutate provine din grăsime. De asemenea, se simțeau mai înfometați. Când somnul era restricționat, dietele produceau niveluri mai ridicate de grelină, un hormon care declanșează foamea și reduce cheltuielile de energie.

pierderea de somn grăsime stiluri p pierdere în greutate

Fiecare participant a fost studiat de două ori: o dată timp de 14 zile în laborator cu o perioadă de 8,5 ore rezervată pentru somn și o dată timp de 14 zile cu doar 5,5 ore pentru somn.

Și-au petrecut orele de veghe angajate în activități de agrement sau de lucru la domiciliu sau la birou.

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului. Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii de stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient pierderea de somn grăsime pentru odihna. Somnul insuficient mai putin de 7 ore pe noapte poate diminua efectele unei diete echilibrate, crescand apetitul alimentar si afectand nivelul energetic al organismului, necesar pentru depunerea efortului fizic. Somnul si celulele de grasime Sus Dupa o noapte de somn insuficient sau de proasta calitate, se instaleaza starile de epuizareconfuzie si irascibilitate.

În timpul fazei de două săptămâni, 8,5 ore în pat, voluntarii au dormit în medie 7 ore și 25 de minute în fiecare noapte. În faza de 5,5 ore, au dormit cu 5 ore și 14 minute, sau cu mai mult de două ore mai puțin.

pierderea de somn grăsime ceaiul de slabit care face minuni

Numărul de calorii consumate, aproximativ 1. Voluntarii au pierdut în medie 6,6 kilograme în fiecare sesiune de 14 zile.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Cine este omul care ne-a arătat că sistemul solar este mai complex pierderea de somn grăsime credeam. Unul dintre… Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

În timpul săptămânilor cu un somn adecvat, au pierdut 3,1 kilograme de grăsime și 3,3 kilograme de masă corporală fără grăsimi, în principal proteine. În timpul săptămânilor de somn scurt, participanții au pierdut în medie 1,3 kilograme de grăsime și 5,3 kilograme de pierderea de somn grăsime fără grăsimi.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica.

Somnul adecvat a contribuit, de asemenea, la controlul foametei persoanelor care tin dieta. Nivelurile medii de grelină nu s-au modificat atunci când persoanele care stăteau la dietă petreceau 8,5 ore în pat.

Circumstanțele strict controlate ale acestui studiu ar fi putut, de fapt, să mascheze unele dintre beneficiile somnului pentru persoanele care tin dieta, a sugerat Penev.

pierderea de somn grăsime pierdere purple tiger greutate

Subiecții studiați nu au avut acces la calorii suplimentare. Mesajul pentru persoanele care încearcă să slăbească este clar, a spus Penev.

pierderea de somn grăsime pierde grăsime cu succes

Nu ar trebui să ignorăm felul în care dorm când merg la dietă. Obținerea unui somn adecvat poate spori efectele benefice ale unei diete. Dacă nu dormi suficient ar putea învinge efectele dorite.

Ațiputeafiinteresat