Poate ectomorphs pierde cu ușurință grăsime, Trei tipuri de corp Dieta dvs. de tip corp; Antrenament fără a efectua un test de tip corp

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? – Body-Art Wellness Club

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? Ectomorful pierde în greutate cu ușurință Unii oameni cred că genetica este singurul factor principal și în hipertrofia, și pentru a nu fi nascut cu un demn genetic al Arnold, cred că nu există nici o soluție la problema ta, indiferent cât de grele tren ectomorful pierde în greutate cu ușurință cât de mult să mănânce.

Acest lucru necesită, de obicei, un hardgainer să folosească steroizi anabolizanți prin justificări false, să renunțe sau să ofere pur și simplu o scuză convenabilă pentru fiecare antrenament sau dietă dificil. Tipuri somatice — alegerea antrenamentului în funcție de genetic Deși este adevărat că unii oameni consideră dificilă generarea hipertrofiei datorită factorilor hormonali și predispozițiilor genetice, nimeni este sortit pentru a avea un fizic rău din cauza asta, nici măcar cel mai rău ectomorfic hardgainer.

anunțuri populare de pierdere în greutate

Primul lucru pe care trebuie să-l păstrăm în minte este faptul că cei care greu se ocupă de multe ori fac greșeli ca oricine trenuri. Ființele umane sunt supuse eșecurilor, leneții, lipsa de disciplină și așa mai departe.

Pierde grăsimea ectomorfă. Pierderea grăsimii ectomorfe, pierderea de energie prin ciclul inutil

Cu Hardgainers nu ar fi altfel. Iar cei care grevează greșit fac adesea aceleași greșeli: Gândindu-se că ei mănâncă lumea, dar nu au pus niciodată eco slim kokemuksia hârtie dacă mănâncă ceea ce au nevoie și cât de mult au nevoie; Prea multă pregătire pentru a compensa genetica "proastă" sau prea puțină formare, temându-se că orice exces poate provoca suprasolicitare; Faceți exerciții greșite, dând preferință celor care pot folosi o sarcină și merg mult departe de exercițiile care au mai multă dificultate; Încercați să utilizați metode avansate de dietă și de formare înainte de a stăpâni chiar elementele de bază; Lipsa de regularitate ei nu pot ține pasul de rutină suficient de lung pentru a vedea progresul ; Creați obiective nerealiste și sperați că în câțiva ani va fi cu un fizic asemănător lui Felipe Franco.

pierdere în greutate de 85 de kilograme înainte și după

Și așa merge. Pe scurt, trăsăturile genetice vor influența, de fapt, câștigurile dvs. Există alți câțiva alți factori pe care îi avem controlul deplin și cei care nu-și dau greșelile de multe ori nu le controlează în mod corect.

Din momentul în care, mai greu, ați lovit detaliile necesare privind dieta și antrenamentul, nu există nicio îndoială ectomorful pierde în greutate cu ușurință puteți obține masa musculară la fel ca oricine altcineva.

Ectomorfele pierd în greutate cu ușurință?

Și este mai mult: un dur durant natural subțire și care are dificultăți acumularea de grăsime corporală, este deja din majoritatea oamenilor care doresc să schimbe corpul.

Hardgainers nu trebuie să vă faceți griji pentru a pierde în greutate sau pentru a avea grijă de ectomorful pierde în greutate cu ușurință lor pentru a evita acumularea de grăsimi, se pot concentra în întregime pentru a genera hipertrofie și pentru a genera o fizică estetică de la început.

În plus, o persoană slabă naturală generează iluzia de a fi mare chiar și cu o mase musculară mică. Follow on Instagram 2.

sfaturi simple pentru a pierde în greutate

Cinci lire sterline de masa musculara din corpul lui Hardgainer creeaza o diferenta foarte mare. Iată cum obțineți 80 kg de masă musculară într-un corp cu un ectomorph hardgainer de cm înălțime: Textul continuă după publicitate. Poate că e cel mai faimos ectomorf al YouTube gringo. Singurul lucru pe care dorim să-l arătăm prin acest exemplu este acela că masa musculară din corpul unui hardgainer generează un impact foarte mare. Chiar dacă nu sunteți un monstru gigantic, veți avea un corp fizic de calitate, chiar dacă băieții mari vor avea probleme.

Și dacă credeți că 80 kg este deja puțin probabil pentru dvs.

ultrasunete fat burner recenzii

Și în acest text poate ectomorphs pierde cu ușurință grăsime vedea pas cu pas cum puteți obține acolo un hardgainer. Un durgainer trebuie să mănânce ca un monstru, dar Că un hardgainer trebuie să mănânce mult pentru a crește este un fapt. Dar ceea ce majoritatea covârșitoare a hardgainerilor nu reușesc să înțeleagă este cât de mult vă gândi care mănâncă, este foarte diferit de cât poate ectomorphs pierde cu ușurință grăsime mult văealmente trebuie să mănânci pentru a genera hipertrofie. Există poate ectomorphs pierde cu ușurință grăsime științifice puternice ectomorful pierde în greutate cu ușurință cărora persoanele supraponderale subestimează cât consumă.

O persoană obeză poate crede că consumă mereu puțin, dar mereu face alegeri proaste, făcând abuzuri și gândind că dieta ocazională nu face nici o diferență, dar fac. Vei invata cum sa-ti identifici tipul de corp, incat partea genetica sa functioneze pentru tine ci nu impotriva ta.

Fiecare dintre cele trei tipuri somatice au punctele lor favorabile dar unele au si puncte non-favorabile. Si asa, trebuie sa iei fiecare parte forte sau slaba in considerare cand vine vorba de alimentatie si antrenament. Un hardgainer face poate ectomorphs pierde cu ușurință grăsime contrariul.

Organismul unui pescar ectomorfic controlează foarte bine apetitul și metabolismul, astfel încât acesta să continue să fie slab. Poate chiar să mănânce mult, dar de multe ori, fără să-și dea seama, ajunge să compenseze acest lucru prin a nu mânca în alte momente fără să se simtă înfometați. Având un metabolism sănătos, cea mai bună rutină zilnică de ardere a grăsimilor când ingerați o cantitate masivă de alimente, veți folosi bine substanțele nutritive ingerate și nu veți acumula grasimi cu ușurință.

Din acest motiv, un hardgainer nu poate mânca pe instinct sau când îi este foame. El trebuie să monitorizeze ceea ce mănâncă pentru a se asigura că ectomorful pierde în greutate cu ușurință un obiectiv.

cum să pierzi grăsimea de pe organele

Și cât de multă hrană trebuie să mănânci zilnic pentru a crește? De exemplu: o persoană de 70 kg ar trebui să mănânce g de proteine.

Ectomorful pierde în greutate cu ușurință

Amintiți-vă că g de proteine nu este g de alimente. Desigur, nu trebuie să folosiți doar pui ca o sursă de proteine, există și surse mai bune pentru ectomorf și oferă mai multe calorii: Carne roșie toate tipurile ; ouă numere întregi; Lapte integral. Un scop generic este de a ingestia 4g de carbohidrati pe kilogram de greutate corporala.

Câteva exemple bune de carbohidrați pentru cei care muncesc: Orez alb; Paste integrală; cartofi. Grăsimile pot fi distribuite în mod natural la fiecare masă prin ulei de gătit, grăsime din carne roșie, ou întreg, etc. Și niciodată nu încercați să tăiați grăsimile dietetice pentru un motiv descurajator.

  1. Trei tipuri de corp Dieta dvs. de tip corp; Antrenament fără a efectua un test de tip corp
  2. Pagina principala Ectomorf, Endomorf și Mesomorf: Cum să vă antrenați pentru tipul de corp Antrenați-vă pentru forma corectă a corpului - indiferent dacă sunteți ectomorf, endomorf sau mesomorf - și puteți să vă înșelați genele Când vă uitați la corpul gol în oglindă, ce vedeți?
  3. Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Grăsimile toate tipurile sunt esențiale pentru a ajuta sistemul endocrin să producă hormoni anabolizanți, cum ar fi testosteronul. Principala întrebare pe care o hardgainer trebuie să vă faceți griji, fără a obține în mod inutil dieta detalii avansate, este faptul că din momentul în care au stabilit un aport bun de substanțe nutritive esențiale pentru hipertrofie, trebuie să monitorizeze dacă mănâncă într-adevăr totul și săptămână după săptămână trebuie să fie cântărită.

Ectomorf, Endomorf și Mesomorf: Cum să vă antrenați pentru tipul de corp

Se așteaptă să câștigi între 0,5 și 1 kg de greutate corporală pe săptămână, dacă nu se întâmplă, trebuie să mănânci mai mult. Faceți acest lucru prin creșterea carbohidraților. Doar consolidarea: nu pierde timpul în căutarea pentru probleme în timpul consumului de suplimente, antrenament sau ceva, în cazul în care greutatea pe scara nu se va ridica săptămână după săptămână, este pentru că nu mananca suficient. Mănâncă mai mult și arată. Pe măsură ce greutatea începe să crească, mențineți același aport până când greutatea dvs.

Carbohidratii - Bazele Nutritiei #3

Amintiți-vă că nu este necesar să mâncați mult mai multă mâncare decât aveți nevoie imediat.

Ațiputeafiinteresat