Pierderea în greutate somn

Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară

Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul. Da, somnul. Există deja numeroase studii care susțin că somnul este factorul cheie pentru multe persoane care se luptă cu pierderea kilogramelor în plus. V-ați gândit vreodată cât de mult vă influențează somnul și calitatea acestuia?

Sfaturi pentru a dormi mai bine si a pierde mai mult in greutate

Mulți dintre noi am simțit pe pielea noastră cum privarea de somn duce la scăderea randamentului, dar hai să vedem cum altfel ne mai influențează somnul nesănătos.

Ce înseamnă un somn sănătos? Când vorbim despre un somn sănătos, trebuie să luăm în considerare trei criterii: cantitatea, calitatea și regularitatea.

pierderea în greutate somn dieta de slabit vara

Din păcate, numărul persoanelor care dorm suficient este în continuă scădere. Calitatea Pentru a beneficia de un somn sănătos este importantă evitarea consmului de alcool, cafeină și tutun, seara.

Fresh articles

Absența luminii și a zgomotelor contribuie la îmbunătățirea calității somnului. Regularitatea Somnul sănătos face parte din rutina zilnică. Încercați să vă pierderea în greutate somn la aceeași oră în fiecare dimineață și să vă culcați când vă simțiți somnoroși. Sfaturi pentru un somn sănătos Somnul, creșterea în greutate și obezitatea Somnul nesănătos a fost în mod repetat corelat cu un indice de masă corporală mai mare IMC și cu creșterea în greutate.

Necesarul de somn variază în funcție de individ, dar, în general, studiile au observat modificări ale greutății la mai puțin de șapte ore de somn pe noapte.

pierderea în greutate somn sfaturi pentru pierderea sănătoasă în greutate

Excesul ponderal duce la agravarea apneei obstructive în somn AOSdespre pierderea în greutate somn se știe că întreține și agravează obezitatea. AOS scade calitatea și cantitatea somnului pe timpul nopții, care, inevitabil, duce la apariția somnolenței diurne.

Somnolența diurnă poate duce la scăderea activității fizice și este necesară scăderea aportului caloric.

pierderea în greutate somn cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate

Fără a se lua această măsură, somnolența diurnă ar putea duce la un câștig ponderal suplimentar și la agravarea obezității. De asemenea, se pare că lipsa somnului poate provoca pierderea masei musculare. Mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât grăsimea, așa că, prin topirea masei musculare, scade și rata metabolismului bazal. Este un cerc vicios din care este greu de ieșit.

Somnul și greutatea – relația dintre ele

Somnul nesănătos duce la creștere în greutate, întreține și agravează apneea obstructivă în somn, care, la rândul ei, provoacă un somn nesănătos. Legătura dintre somn și obezitate Somnul și apetitul S-a descoperit că oamenii care nu dorm suficient au un apetit mai crescut.

pierderea în greutate somn dr oz cum să ardă grăsime burta

Ghrelina este hormonul foamei și este secretată în stomac atunci când ne este foame. Secreția sa scade după ce luăm masa.

Hormonii care influențează apetitul

Leptina, în schimb, este hormonul sațietății și este secretată de celulele adipoase. Secreția sa crește după ce luăm masa și ne săturăm.

  • Pierderea în greutate în masă
  • Cel mai bun mod de a arde grăsime în burtă
  • Pierdere în greutate cm
  • Pagina principala Somnul și pierderea în greutate: hormoni în centrul atenției Cum pot fi legate somnul și pierderea în greutate, care sunt dinamica?
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului

Un somn nesănătos duce la creșterea secreției de ghrelină și la scăderea secreției de leptină, deci la creșterea senzației de foame. Somnul nesănătos poate crește, de asemenea, consumul de calorii deoarece afectează capacitatea de a controla dimensiunea porțiilor. Legătura dintre somn și apetit Somnul și alegerile alimentare Se pare că somnul nesănătos promovează alegerile alimentare mai puțin sănătoase. Prin urmare, după o noapte nedormită, nu numai că vom fi mai tentați să mâncăm un bol de înghețată, dar probabil că vă va fi mai greu să practicăm autocontrolul.

În plus, studiile au constatat că lipsa de somn poate crește afinitatea pentru alimentele bogate în calorii, carbohidrați și grăsimi.

Ațiputeafiinteresat