Stați în picioare să ardă grăsime de șold, Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Cum să crești grăsime în picioarele fetelor?

Cum să îndepărtezi bronzul din mâini? De la pubertate până la căsătorie și naștere, corpul unei femei suferă o mulțime de schimbări hormonale și fizice. Pe care fiecare fază din viață, corpul se adaptează la situațiile în schimbare, care este benefic, dar în același timp are un efect asupra organismului.

Pentru cei cu o structură în formă de pere; cu o creștere musculară ridicată pe șolduri, coapse și abdomen inferiorvestea bună este că această greutate poate fi pierdută cu efort continuu și cu o alimentație adecvată. Acest lucru nu va schimba structura corpului, dar va duce cu siguranță la modificarea dimensiunii generale. Exerciții pentru arderea grăsimii pe șolduri: Iată câteva exerciții simple care pot fi făcute, fără niciun echipament special, pentru a vă tonifica șoldurile și coapsele și pentru a obține acel aspect perfect de care ați dorit.

Echiparea: Gâdilarea este cea mai de bază formă de exercițiu care lovește direct la coapse, mușchii gluteului, șoldurile și partea inferioară a spatelui.

Pentru a efectua squats: Stai cu picioarele cu lățimea șoldului și cu vârful degetelor orientate spre peretele din față.

TOP 10 EXERCIȚII PENTRU PICIOARELE CARE ARD GRĂSIMI - INGRIJIREA PIELII -

Întindeți-vă brațele la lungimea umărului în față Respiră adânc și ghemuiește-te cu spatele drept până când osul coapsei este paralel cu podeaua Respirați și stați la poziția normală Repetați acest lucru de cel puțin 15 ori.

Trei astfel de rutine trebuie efectuate făcând o pauză de un stați în picioare să ardă grăsime de șold între ele pentru a obține rezultate eficiente. De asemenea, este necesar să înțelegem că depăsirea nu este nedorită, în special pentru cei cu probleme la spate.

Odată terminat cu squats de bază, se pot adăuga alte provocări, crescând nivelul de dificultate. Step-Squat: Step squat este unul dintre cele mai bune exerciții pentru tonifierea șoldurilor, coapselor și gambei. Este o modalitate bună de a menține abdomenul tonifiat și întărește și spatele și gleznele.

Danut Ardeleanu - Omule de ce esti rau - Official Video ❌ Special Guest: Dan Bursuc

Pentru a efectua acest exercițiu: Cu spatele drept, stați cu picioarele cu șoldul între ele, degetele de la picioare în față. Înfășurați degetele, puneți-l sub bărbie și țineți coatele la aproximativ centimetri de piept.

stați în picioare să ardă grăsime de șold cum să pierzi grăsimea de pe organele

Acum în poziția ghemuită, cu spatele drept faceți doi pași laterali spre dreapta. Reveniți la poziție și faceți pași laterali spre stânga. În caz contrar, faceți acest lucru timp de zece minute în mod regulat. Acest lucru arde calorii și grăsimi excesive, ale căror rezultate pot fi văzute mai repede pe care le puteți imagina.

Acesta este cel mai bun exercițiu de pierdere de grăsime la șold. Prânzuri: Prajiturile fac un exercitiu stați în picioare să ardă grăsime de șold pentru solduri si fese. Tot ce trebuie să faceți este: Stai drept cu brațele pe părțile tale paralele cu umerii.

Exerciții ale lui Cindy Crawford. Secretul unei figuri ideale

Menținerea spatelui drept; pune piciorul strâns înainte și apleacă-te pe genunchi. Ținta este ca genunchii și degetele să fie paralele.

stați în picioare să ardă grăsime de șold termogenico fat burner

Țineți poziția timp de 5 secunde și stați încet la loc drept. Faceți acest lucru de cel puțin 15 ori; apoi schimbați picioarele. Programul trebuie făcut de trei ori pentru a simți impactul asupra mușchilor. Măriți numărul de rutine după 2 săptămâni. De asemenea, puteți adăuga provocările efectuând-o cu gantere cu greutate redusă, pentru a vă tonifica brațele și încheieturile.

Opțiuni de exercițiu și antrenament

Totuși, asta trebuie făcut numai după luni. Acesta este cel mai bun exerciții de slăbit la șold. Ridicarea picioarelor culcate: Acesta este unul dintre exercițiile preferate pentru cei care sunt obosiți după un antrenament dur și au nevoie de ceva timp pentru a se culca și relaxa, fără a pierde ținta de antrenament.

Pentru asta: Așezați-vă drept pe spate și pliați-vă mâinile sub frunte. Fără să îndreptați genunchii, inspirați adânc și ridicați piciorul drept în sus, cât puteți merge.

Ținta este să îndrepți vârful degetelor spre tavanul din față și să țineți timp de secunde. Respirați și aduceți-l înapoi pe podea. Comutați picioarele. Efectuați de 20 de ori pentru fiecare picior.

Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

Coapsele și fesele sunt tonificate direct cu acest regim. Mușchii abdominali capătă, de asemenea, tonuri cu acest exercițiu, care este un beneficiu suplimentar. Șoldul ridică partea: Această rutină particulară vizează șoldurile și coapsele. De asemenea, întărește umerii și bicepsul. A efectua: Întindeți-vă pe podea sau orice covoraș în partea dreaptă, cu mâna dreaptă pe cap luând sprijinul cotului pe podea.

Puneți brațul stâng pe șolduri. Respirând adânc ridicați piciorul stâng spre tavan cât puteți. Vizați un unghi de 90 de grade. Țineți poziția aproximativ 3 secunde înainte de a readuce piciorul înapoi. Repetați de cel puțin 15 ori înainte de a comuta laturile.

Întregul set trebuie făcut de două ori inițial; iar ținta trebuie să se dubleze după 3 săptămâni. Oprirea imediată dacă corpul tău se simte altfel este un lucru dorit. Făcând peste cap nu te va ajuta. Acesta este exercițiul pentru reducerea grăsimilor șoldurilor.

stați în picioare să ardă grăsime de șold cauze masive de pierdere în greutate

Plăci: Plisurile se inspiră din mișcările de balet și este un mod interesant și eficient de a menține tonifierea mușchilor șoldului. Pentru cei cu durere perenă la picioare, este un exercițiu eficient pentru a reduce durerea. A efectua:- Stai cu picioarele depărtate la o lungime a umărului; îndreptându-vă degetele de la picioare la 45 de grade de corp. Puneți mâinile pe șolduri sau în poziția de rugăciune lângă piept. Acum, ținând spatele drept, îndoaie-te de genunchi și coboară cât poți.

Asigurați-vă că unghiul de 45 de grade al degetelor de la picioare.

Ațiputeafiinteresat