Stair climber rutină de ardere a grăsimilor

stair climber rutină de ardere a grăsimilor

Exerciții de scară la domiciliu

Simțiți că caloric arde Eliptica ar putea fi doar cea mai utilizată - și greșită - echipament la sala de sport. În timp ce cantitatea de calorii pe care o arzi în orice antrenament eliptic dat depinde de înălțimea rampei, nivelul de rezistență și viteza de viteză, puteți arde, de obicei, aproximativ până la de calorii în 30 de minute.

Și pentru că picioarele tale nu părăsesc niciodată pedalele, eliptica oferă un antrenament cu impact redus, care este prietenos cu articulațiile și spatele, spre deosebire de o banda de alergare. Să rămâi blocat într-o rutină de antrenament îți blochează progresul și motivația.

Este, practic, o scară rotativă care nu se oprește până când nu atingeți butonul "stop". Aceste mașini oferă un antrenament de înaltă intensitate și implică o mulțime de recrutare musculară pentru picioare datorită naturii verticale a cățărării pe scări. Când vine vorba de planurile de exerciții, există mai multe opțiuni diferite. Formă Când utilizați un alpinist în trepte, fiți conștienți de mecanica și forma adecvată pe care ar trebui să o aveți în timp ce o utilizați. Sinele de mână pe alpinistul scărilor sunt acolo pentru a vă oferi sprijin și echilibru, mai ales atunci când începeți prima oară.

Mașina creează rezistență și rezistență musculară în quads, hamstrings, glute și gambe, dar, de asemenea, funcționează brațele, pieptul și spatele atunci când utilizați în mod activ mânerele.

Vrei să slăbești sau să fii mai sănătos? Alăturați-vă contorului de calorii MyPlate și beneficiați de acces la planuri gratuite de masă, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu.

Veți obține, de asemenea, zilnic calorii și obiective macro pentru călătoria dvs. Nu ratați șansa dvs. Înscrie-te astăzi! Beneficiile utilizării unui eliptic Există o mulțime de motive pentru a sări pe un eliptic, dar aici sunt doar câteva: Direcționează-ți glutele, cvadricepsul, hamstringsul și vițeii din corpul inferior și latissimus dorsi latspectoralii, tricepsul și bicepsul din partea superioară a corpului dacă mașina are și mânere mobile. Pedalarea unui antrenor eliptic poate ajuta, de asemenea, la reducerea pierderilor de minerale în oasele care îți suportă greutatea.

Din moment ce picioarele tale nu părăsesc niciodată pedalele, nu trebuie să tolerezi impactul repetat al fiecărei piese pe o banda de alergare.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor pierderea în greutate impactul asupra disfuncției erectile

Astfel, un antrenament eliptic este atât mai liniștit, cât și mai confortabil. Puteți ajusta rezistența și înclinația eliptică și, spre deosebire de o banda de alergare, vă puteți schimba viteza în voia fie pentru a vă ameliora arsurile calorii, fie pentru a vă permite mai mult timp de recuperare.

Când sunt combinate cu o dietă sănătoasă și antrenamente de antrenament pentru forță, eliptice vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate.

Cum Să Creezi Un Antrenament Pentru Alpinist Pentru Scări Pentru Beneficii Maxime | Fitness

Pentru a pierde un kilogram de grăsime, trebuie să fiți într-un deficit caloric de 3. Deci, în funcție de alți factori, puteți începe să vedeți rezultate mici într-o săptămână și mai multe schimbări majore într-o lună.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor pierde omul de grăsime de șold

De asemenea, antrenamentele cardio regulate reduc stresul, îți îmbunătățesc starea de stair climber rutină de ardere a grăsimilor, îți stimulează sistemul imunitar și îți reduc riscul de a dezvolta boli legate de obezitate.

Eliptica este o centrală printre echipamentele cardio, deoarece vă permite să utilizați o cantitate mare de mușchi. Alt Cardio Așadar, chiar dacă modul tău principal de exerciții cardio este eliptic, vei dori să învingi plictiseala și platourile de antrenament prin încorporarea stair climber rutină de ardere a grăsimilor rutina ta a unora dintre aceste alte mașini și opțiuni cardio.

Cum să creezi un antrenament pentru alpinist pentru scări pentru beneficii maxime

Iată argumentele pro și contra fiecăreia dintre alternative. Biciclete staționare: Ca o altă mașină cardio cu impact scăzut, bicicleta staționară vă permite, de asemenea, să stați în timpul antrenamentului, ajutându-vă să vă mențineți echilibrul și să îl faceți ideal pentru cei cu dureri articulare sau de spate.

Concluzie Cât de multe exerciții efectuați? Cât de multe exerciții fizice vă sunt necesare pentru pierderea în greutate? Această întrebare este în mod deosebit evidențiată. Din păcate, nu există o abordare care să se potrivească tuturor. Exista recomandări pentru exerciții fizice cu beneficii pentru sănătate, dar acestea nu sunt în mod necesar valabile pentru pierderea în greutate.

Dar, în timp ce puteți regla rezistența, nu puteți ajusta înclinarea sau utilizați barele de mâner așa cum s-ar face într-o formă eliptică. Ciclism în aer liber: A lua bicicleta în aer liber are avantajul provocărilor din lumea reală pe care nu le poți controla așa cum faci la sală. Există dealuri și obstacole pe care trebuie să le faceți, în plus, aveți o provocare suplimentară de stabilitate pentru a vă asigura că rămâneți pe bicicletă.

Și, în general, ciclismul are un impact relativ redus. Dar, din nou, începătorii sau cei cu probleme comune ar trebui să favorizeze eliptica, cel puțin la început.

Personajul său Tom Hagerty este unul dintre cei cinci astronauți aleși pentru a fi primul care a vizitat Marte.

Banda de alergare: Deși eliptica este excelentă pentru începători, deoarece greutatea corpului dvs. Alergătorii condimentați vor favoriza probabil banda de alergare, amestecându-se doar în eliptică pentru antrenament încrucișat.

Și deoarece greutatea corpului dvs.

Ajută Stair-stepperele la arderea grăsimii abdominale?

Cu toate acestea, banda de alergare este doar un antrenament cu corpul inferior, în timp ce eliptica prezintă o componentă a corpului superior. Cei care doresc un antrenament cardio cu corp complet sau cei cu probleme comune trebuie să opteze pentru eliptice. Alergarea în aer liber: în timp ce eliptica imită unele dintre mișcările de alergare într-o manieră cu impact mai scăzut, alergarea în aer liber oferă mușchilor în special glute, quads și gambe mai multe provocări, întrucât nu te plombezi de-a lungul unui mașinărie.

În plus, înseamnă că nu ești legat de sală. Din păcate, poate fi impozabil pe glezne, genunchi și șolduri, așa că dacă aveți leziuni sau slăbiciuni în oricare dintre aceste zone, rămâneți la eliptice.

Scaler Climber: Atâta timp cât nu vă sprijiniți prea tare pe șinele de mână ale stepperului scării, această mașină poate oferi un antrenament extraordinar al corpului inferior, vizând glutele și cvadurile stair climber rutină de ardere a grăsimilor mai mult decât eliptice.

Dar eliptica este încă un pariu mai bun pentru un antrenament cu impact mai mic.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor pierderea în greutate articole științifice

Dar dacă obiectivul tău este pierderea de grăsime, întrebarea nu este care mașină va funcționa cel mai bine, este la ce mașină vei lucra cel mai bine. Alegeți opțiunea pe care considerați că o puteți face cele mai multe intervale de ardere a grăsimilor. Sau vedeți mai jos pentru antrenamente eliptice cu ardere de grăsime.

Exersați Forma pierderea în greutate 2 zile rapidă pe eliptică În primul rând, există câteva lucruri pe care trebuie să le ții cont în timpul fiecărui antrenament eliptic. Veți obține mai multe beneficii din sesiunile dvs. Pentru a lucra partea superioară a corpului, trebuie să împingeți activ și să trageți de mânere, nu doar să vă țineți, spune Johnson. Evitați însă să strângeți prea bine ghidonul; făcând acest lucru poate obosește antebrațele și umerii și vă poate ispiti să vă sprijiniți de mașină - o greșeală comună.

Aplecarea poate reduce efectele de întărire și de ardere a grăsimilor. În plus, în timp, poate strânge umerii și spatele.

Ațiputeafiinteresat